CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 6, 2010

berhenti berblog sementara waktu..

Buat masa skrg dipaksa berhenti berblog buat sementara waktu...demi untuk memulihkan semangat dan kekuatan ku yang hilang setelah pemergian anakanda tercinta...arahan dari bigboss...dia tak nak aku berada dalam kesedihan...dia nk aku lupakan kesedihan..dia tak nak aku meluahkan perasaan sedih dan rindu aku kat mana2 @ kat siapa2 buat masa sekarang kerana aku dalam proses pemulihan...proses pemulihan semangat dan mengelakkan dari gangguan yang sering berlaku dalam diri aku sejak akhir2 ini..aku diminta berhenti untuk memikirkan @ menyebut @ bercerita segala kejadian yang aku alami baru2 ini..kerana menurut orang yang dirujuk,gangguan yang aku alami ada kaitan dengan semangat aku yang lemah sekarang dan aku mudah diganggu oleh makhluk2 tertentu..
Tapi eisya ini tak bermaksud mummy perlu lupakan eisya...eisya tetap di hati mummy n daddy....kami tak kan lupakan eisya selagi kami masih bernafas..mummy tetap rindukan eisya walaupun suatu hari nanti mummy dikurniakan pengganti eisya..
miss u so much sayang.....

No comments:

Post a Comment