CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 19, 2010

1st day kat sibu setelah 2 bln bercuti

malam tadi sampai airport sibu kol 9.15 mlm..uncle teksi dah tunggu..terus naik teksi..kebetulan masa tengah tunggu nak naik kapal terjumpa housemate, aliya..tak sangka plak..jadi naik teksi dengan dia..sampai je rumah tengok 2 orang lagi housemate tengah tengok tv..bila masuk rumah tu rasa lain je..mayb sebab lama sangat tinggalkan umah ni...naik tingkat atas sebab bilik aku kat tingkat atas..cepat2 aku letak beg sebab dari dalam flight lagi aku nak terkucil...masa nak masuk toilet tu terkedu aku tengok dalam bakul baju kotor aku kat tepi toilet tu ada baju preggy yang aku pakai sebelum n semasa bb aku meninggal..tak sempat nak basuh..macamana aku nak basuh nanti..nak jemur..huhuhu..kena kuatkan semangat...pastu bila masuk bilik nampak plak baju2 preggy yang tersangkut kat almari..ada baju yang tak sempat pakai pun...jap lagi la aku kemas sume abaju tu..simpan dalam kotak..tapi kadang2 aku rasa pelik dengan perasaan aku ni..bila aku tengok lama2 baju tu rasa macam tak sabar nak simpan...kadang2 rasa biar je la baju tu kat situ...huhuhu..apalah perasaan aku ni...
masa kat sekolah tadi plak blurr je..rasa macam baru posting plak..tak tahu nak ajar ape..kosong je dalam otak ni...masa masuk dalam bilik pemulihan tiba2 je rasa sedih sangat sebab teringat kenangan masa mengandung dulu..teringat masa tengah marah giler2 kat anak murid tiba2 bb duk tendang menendang dalm perut..mesti dia tak bagi mummy dia marah2...tu la tendangan yang paling kuat masa mengandung dulu...huhuhu..k lah nak g simpan baju2 preggy..makin lama dipandang makin menjerut hatiku..

No comments:

Post a Comment